Mission.

Eftersom att jag åtagit mig uppgiften som fiettornas manager så kände jag att det var dags att börja ta ansvar för mitt åtagande. Så i lördags kväll tänkte jag att brudarna måste ut och visa upp sig lite och skapa nya kontakter och visa att de faktiskt finns.

Jag och Fietta 1.


Fietta 1 och 2. (Bild lånad av Jossan.)


Coach Boggen var med en sväng och peppade upp och men visade sedan gott föredöme som coach och åkte hem och sov när det var dags för utgång.


Jag vet inte om det gick så jättebra att skapa nya kontakter men nog sjutton visade tjejerna upp sig i alla fall. =)


Kommentarer
Postat av: JOssss Fietta 1

HAHA! tack, du är en grym manager! och fassiken så snygggg!

2010-02-02 @ 16:41:21
URL: http://lejoki.blogspot.com / se ?

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback