Sämre Livskvalitét?

Kan det vara det SL står för? Äh, jag vet inte. Blir bara arg när det tar två timmar att komma hem när det egentligen skulle gå på runt 40 minuter. Jag kan säga att det inte är roligt att sitta och vänta en evighet på tåget när man är så kissnödig att man tror att man ska gå sönder.

Jag hade i alla fall en riktigt trevlig kväll i Huddinge igår. Underbart gäng och det var kul att spela lite gitarr igen. Det blir ju inte av så ofta eftersom att jag har min gitarr hemma i Mora.

Just nu sitter jag och är sugen på att börja packa ner allt i banankartonger men eftersom att det är ungefär en månad kvar till det att jag flyttar så kanske det är lite onödigt. ;)


Nu är det dags för käk!


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback