The princess of onödiga inlägg.

Efter att ha kommit fram till att det kanske inte är så bra att träna när man har så ont i halsen att man knappt kan svälja sitt eget saliv så bestämde jag mig för att inte gå till gymet idag. Istället har jag passat på att skotta, fixa med disken, skurat toaletten, fixat med tvätt och dammsugit.

Undra när fiettorna ska bli proffisionella så att man kan få lite cashflow. Att anställa en städerska vore inte fel. ;)


Btw. Det där med halsen. Varför väljer jag att äta rostad macka när jag knappt kan svälja? Ibland tycker till och med jag att jag är dummare än tåget. Man skulle haft en mixer.

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback