21 år. FINT det..

Jag känner mig som ett barn när det gäller min födelsedag. Jag kan inte somna kvällen innan och vaknar före alla andra på morgonen. Och jag blir less när folk inte kommer ihåg att gratta mig. (BROR, glöm inte bort i år:P). Och helst skulle jag vilja bjuda alla jag känner på kalas bara för att jag tycker att det är så kul med presenter:D (Girighet).
I morse fick jag i alla fall 3 filmer och lite pengar. (Och en vindruva och två chokladbitar).

Har nyligen ätit frukost och strax hoppa in i duschen och sen dra ner till China House för lunchmys med Joss, Boggi, Tilda och eventuellt Jessika. FINT det. =)
Sen i eftermiddag blir det fika med grannarna. I morgon blir det käk med släkten och sen förflyttar jag mig till en annan del av dalarna för trevligt sällskap med en vän.

På söndag åker jag tillbaka till Sthlm och jag kan inte direkt påstå att jag är taggad. Mora är SJUKT mycket roligare nu när man varit borta från stället ett tag. Men men, ett och ett halvt år kvar. Bara att gilla läget. :/


Nu ska jag väcka Ludde. Han kan ju inte ligga och sova på min födelsedag?


Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS!!!!!!!!

2010-01-06 @ 14:36:54
Postat av: Johanna Ekstedt

Grattis i efterskott! Hoppas att din dag blev som du önskade!

2010-01-07 @ 15:41:37
URL: http://johannaekstedt.wordpress.com
Postat av: Anonym

jag fick också paket, fast i tisdags. och väntar spänt på nästa tisdag så jag får ännu mer paket. fint att fylla år!! =)är man bara 21 så är man. (blir!)

2010-01-07 @ 22:20:58
URL: http://hannana.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback