äckapäcka.



Så här ska det se ut i kroppen. Fick veta i måndags att min fotled inte ser ut sådär. Sjukdomen har lyckats göra så att jag inte har det där ledbrosket och det är alltså det som gör att jag har så nedrans ont i foten hela tiden. Inte gick det att göra något åt det heller. Eller, det går att låsa leden så att jag inte rör foten alternativt sätta in en ledprotes men jag var inte så jättesugen på det av någon konstig anledning så jag tackade nej. Jag kan lika gärna gå och ha ont ett par år till känner jag eftersom att det inte är 100% säkert att jag blir bättre av operationen. Och med tanke på tidigare operationer är jag tveksam till allt sånt där just nu!

Jaja. I morgon ska jag hem till Mora igen. Ska bli skönt. Vet egentligen inte vad jag ska göra hemma mer än att vi ska fira morbrors födelsedag på söndag. Men men, kan ju hem och träffa systeryster(♥) och Luddelump(♥) i alla fall.

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback