Ja kursiv text är ju också fint?

Alltså, jag är en person som kan störa mig på saker. Och har jag väl lagt märke till en grej så kan jag inte sluta tänka på det. Speciellt om man sitter på ett tåg eller buss eller så. En grej som jag tänkte på i torsdags när jag var på väg in till centralen var (trumvirvel) : FOLK SOM PRATAR I HEADSET. 
Eller jag menar inte att jag stör mig på alla som pratar i headset för jag gör det en del själv. Men just det folk som pratar i headsetet men ändå håller i mobilen eller i själva micen som man pratar i. Jag har alltid trott att själva grejen med en sån där pryl är att man ska få händerna fria till annat. Det kanske bara är jag som fått för mig att det är så. Men annars tycker jag nog att det är en ganska korkad uppfinning.


Och inte får jag bort den kursiva inställningen heller.. ARSLE

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback