Busy woman.

Alltså, jag känner mig så fruktansvärt utan inspiration. Helt inspirationslös. I morgon har jag omtenta, jag är inte direkt taggad men har ändå pluggat en hel del. Så jag hoppas att det sitter ända till i morgon. Efter tentan är den sketna anatomikursen avklarad och då kommer älskade mamma ner och vi ska mysa i helgen. På lördag ska vi till Spånga och ha pre-påsk firande som min moster så fint kallade det, det blir nog kul. Hela den sidan av släkten som man inte träffar så ofta. Även bror och hundarna kommer, synd dock att inte Hanna kunde komma.
Men det blir nog en kanonhelg. Om inte annat så kommer ju mamma ner med en tv. ÄNTLIGEN. Börjar bli dyrt att betala för de bra programmen på kanal5play.


Nu säger jag tack och god natt, får se när det blir något inlägg igen, liten cliffhanger. Nu får ni gå in flera gånger varje dag för att se om jag skrivit ;) (Jag försöker inte alls få upp statistiken).

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback