Jag har ju någonting att berätta för folk i alla fall.


Som sagt, det har rasat ner lite snö, och det ökade bara under dagen. Så tog mig nyss ork att skotta bort skiten (vilket för övrigt tog 45 minuter). Och när jag precis är klar så rasar det ner ännu mer, underbart.



Taket ska alltså inte luta. Det ska vara lika rakt som det är till höger. Och eftersom att det rasat ner ännu mer snö sen jag tog den här bilden typ vid tre så är taket ännu mer trasigt och jag kan nu öppna ytterdörren typ 30 cm.



När jag var ute och gick idag så såg jag den här bilen. JA, det är en bil någonstans där under. Jag stod och garvade ett bra tag och fick bara lov att ta kort på den.



Berättade jag att alla kanaler hade försvunnit idag också? De kom tillbaka för ungefär en timme sen. Så man skulle ju kunna tro att jag har pluggat effektivt idag. Men ack så fel ni har!


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback