Praktik.

Efter att ha varit sängliggande med feber första delen av veckan åkte jag idag iväg till praktiken även fast jag fortfarande är lite febrig.
Succé. Jag längtar redan tills om två veckor då jag ska vara där i tre veckor. Först ska jag vara på Öppen psykvårdsmottagning i Bromma två veckor.

Idag på lunchen åkte jag iväg med Roffe, Kicki och Jocke till något lunchhak i Västra skogen. På väg därifrån gnällde jag lite på att bildörren var så seg att stänga.

Jag - ÅH, jag kommer ha träningsvärk i morgon av den här sketna dörren.
Roffe - Äh, ungdomen idag är så bortklemade. När jag var ung fick vi gå upp innan vi gått och lagt oss. Och vi bodde i ett hål i marken.
Kicki - Hade ni stampade jordgolv?
Roffe - Sån LYX ? Knappast.


Två veckor, then I´m back:D.


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback