Jag vet inte jag?

Vet inte om folk tycker att det är konstigt att jag pratar om mitt bröst här i bloggen. Men jag vet inte varför jag inte skulle göra det. Min vänster sida av kroppen är min problemsida. Det vänstra bröstet är större än det andra. Den vänstra vaden är större än den andra. Jag har gjort fyra operationer på vänster sida. Vänster sida är inte min favoritsida så att säga.

Ska i vilket fall som helst inte göra operationen än på ett par år. Har lite annat med kroppen att fokusera på först.




För er som undrar hur det går med min käraste så är det planerad operation i morgon. Var med mig och be!

Kommentarer
Postat av: Maley

Hoppas de går bra! :)



2011-04-07 @ 20:48:43
URL: http://maleyeriksson.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback