NÖDROP!!

Hur gör jag? För att hålla humöret uppe när jag helst bara vill bryta ihop och slå igen butiken. Att behöva vara den som är stark när jag känner mig så svag. Som det är nu är det jag som blir tröstad när det är jag som borde vara klippan som står stadigt i vinden.


Kära vänner, frälsta, icke frälsta. Troende eller ateister. Vem du än är. Det här är ett rop på hjälp.
Min käraste vän (min käraste helt enkelt) är inlagd på sjukhus och jag har aldrig varit så orolig för någon i hela mitt liv. Det ser alltså inte helt bra ut! Nu ber jag er, DIG om hjälp. Be med mig för Svante.

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag ber! Tar med mig det till Alphahelgen också!

2011-04-02 @ 07:59:06
Postat av: Anonym

2011-04-02 @ 11:28:19
Postat av: Janet

Håller tummar och tår allt vad jag orkar och hoppas att allt går bra. <3

2011-04-02 @ 15:28:42
Postat av: Maria

Älskade Emma! Tänker på er båda och ber för er!Du får luta dig mot Jesus han bär faktiskt,även om det kan kännas som man går ensam i sanden och nästan inte orkar lyfta benen. Stor kram från mig och Bixo

2011-04-03 @ 14:42:45
Postat av: Anonym

<3

2011-04-04 @ 11:05:38
URL: http://hannana.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback