Berg- och dalbana.

Att livet är som en berg- och dalbana är väl inte ett helt okänt faktum kan tyckas. Man har sina dalar och toppar. Just nu är jag nere i en dal. Det är många komponenter som har fått mig att falla ner hit och jag vet just nu inte riktigt hur jag ska klättra upp igen. Men jag försöker.

Det jag vill säga med detta inlägg är att jag ber nära och kära att ha överseende med hur jag är just nu. Jag är lite ofokuserad och ganska virrig. Disträ helt enkelt.










Emma Williamsson - virrig och överanalyserande. Det borde vara min slogan.

Kommentarer
Postat av: Anso

Usch jag vet hur det är gumman. Men det kommer bli bättre. Jag ställer upp för dig ska du veta ;) Puss o kram

2011-02-09 @ 21:35:43
URL: http://ansoeklund.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack finaste du! <3

2011-02-09 @ 21:44:08
URL: http://emmawii.blogg.se/
Postat av: Jossan

2011-02-09 @ 22:15:09

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback