MR-undersökning.

Idag har jag varit på MR-undersökning. MR står för magnetröntgen. Min rygg är ju lite fiffilurig och har varit det ett par år och äntligen har jag fått göra en riktig undersökning.
Innan man får komma på denna undersökning får man hem ett frågeformulär med lite frågor, bland annat om man har opererat hjärtat eller om man är gravid osv.
En av frågorna var "lider du av klaustrofobi?" och där kryssade jag i nej. Jag kryssade nej på alla frågor faktiskt.

Men det jag ville säga med det är att: nej jag lider inte av klaustrofobi, i alla fall gjorde jag inte det innan undersökningen. Under och efter undersökningen däremot, inte lika säker!

En till tanke som dök upp under undersökningen: varför kliar det ÖVERALLT när man måste ligga helt blixtstill? Svara mig =).

En tanke som kom nu: varför heter det blixtstill? En blixt är väl inte stilla alls? Heter det blixtstill?

Kommentarer
Postat av: Karin

Ne de heter blickstill väll? Och blixtsnabb?

2011-02-17 @ 22:25:10
URL: http://keoart.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahah ja det kanske det gör =) Tack Karin =)

2011-02-17 @ 22:27:10

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback