Sweet dreams.

I natt har jag drömt såpass att jag skrattade när jag vaknade.

Jag var inne i stan och började blöda näsblod så jag in på ett café för att få några servetter men cafétanten vägrade låta mig få några så jag fick lov att köpa en burkcola för 37 kronor för att få ett gäng. Och innan den processen var klar hade jag blodat ner halva golvet på fiket.
Tanten blev skitsur och frågade "Slipper jag dig ett tag framöver nu?" Jag sa "Absolut, jag ska hem till Dalarna ett par veckor så det är lungt". Då frågade cafétanten "jaha, hur är det uppe i Dalarna nu för tiden?" "jo", sa jag. "Det ska jag tala om förej. Det är ungefär som Egypten".

Sen vaknade jag. Ungefär som EGYPTEN?  WTF liksom? Någon där hemma som kan svara på om vi har liknande oroligheter som Egypten hemma i Dalarna?

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback