Vad händisch jao?

Ja här händer det ju inte mycket. På bloggen alltså. I mitt liv händer en hel del.

I helgen har jag varit på bröllop nere i Skåne. En väldigt kär barndomsvän som bestämt sig för att kila stadigt med en fantastisk kille. Det var helt klart det finaste OCH roligaste bröllopet jag varit på.
Dock blev det väldigt lite sömn i helgen och jag känner av det.

I dag har jag varit och fått en kortisonspruta i knät. Önskade mig en i armbågen och en i tummen också men nekades så lär väl få åka dit nästa vecka igen för att det är svullet till tusen. Gilla läget!
Efter det var jag och träffade en gastrokirurg igen och fick veta att jag ska bli nedsövd vid nästa undersökning för att de ska kunna fullfölja den då jag får så ont hela tiden, känns skönt att en läkare på den där kliniken faktiskt bryr sig. Två veckor till ska jag väl kunna härda efter 6 månaders väntan.

På torsdag är det dags för opponering och examensmiddag. Det ska bli väldigt skönt att komma bort från den där utbildningen.
På måndag börjar sommarjobbet. Det blir nog bra! Ska bli roligt att komma tillbaka till kollegorna.


Nu är det tvättdags!

Kram

Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback