Emma Nosebleed

Japp japp, that´s me!

Efter ett MÅNGÅRIGT (sen jag var 10 typ) missbruk med nässpray har jag nu bestämt mig för att bli snäll mot min älskade näsa och därför slutat med nässpray. Eller börjat trappa ut. Det händer att jag får lov att ta någon gång. Men jag är nere på max 1 gång om dagen.
Istället sköljer jag minst två gånger om dagen med saltvattenlösning. Vad gör då min älskade näsa mot mig? Tackar mig?
ICKE! Den straffar mig med näsblod. Ungefär 8 gånger i veckan, helt utan att överdriva!

Jag blir galen! Idag är jag uppe i två gånger. Det funkar ju så länge jag är hemma men för någon vecka sedan hände det på centralen när jag stod och beställde sushi. Inte jättekul!

Jaja, har idag tagit mig i kragen och bokat återbesök till min öron-näsa-hals-läkare! GRATTIS EMMA!




Tack tack!


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback