Kvinnan jag delar rum med här på sjukan ba...

Kvinnan jag delar rum med här på sjukan bad mig igår kväll gå ut i korridoren för att prata klart i telefon då hon ville sova. Jag respekterade henne och sade god natt till min älskling. Men hon visar inte överdrivet mycket respekt själv. 1. Hon snarkar. 2. Hon fiser i sömnen, mycket och ljudligt. 3. Hon vägrar stänga fönstret så det är bara att lyssna på fiskmåsarnas skrän, bilarna som svishar förbi och de söta små skatorna som har konferens. Nu är klockan 04.00. Jag har sovit en timme. Längtar efter narkosen i morgon. Eller ja, idag. Om ett par timmar hoppas jag. Wish me luck!


Kommentarer

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback