Fort ska det gå

Men det gör det inte i min blogg. Bilderna som kommer idag är foooortfarande från flygresan. Kul va?


Filmskärmen på flyget. Jag fick lov att välja ljusa komedier för skärmen var inte jättebra. Så om jag skulle valt exempelvis Piraterna i Karibien 4 så hade jag inte sett något eftersom att den filmen är ganska mörkt filmad.


Jag fick fylla i en blankett inför ankomsten till Chicago. Jag fick lov att be om hjälp. Byråkratisk engelska är alltså inte min grej.


Jag antar att jag hade någon liten rolig tanke när jag tog kort på den här. Någon som har något förslag på vad det kan ha varit?



Det var allt för idag ;). Kanske att det kommer upp något mer idag! Den som lever får se, välkommen åter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dom där blanketterna med frågor som "har du kidnappat ett barn någon gång". ofta man skulle svara ja på den liksom :)

2011-11-07 @ 09:08:13
URL: http://hannana.blogg.se/

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback