I'm in Miami, biiitch

Hujedamig vad dålig uppdatering. Vad hände?

Jag kan ju berätta att jag är i Fort Lauderdale och hälsar på mina kära vänner Karro och Kalle!

Vi har varit på Universal i Orlando, Sawgrass Mills här i krokarna (sjuuukt stort shoppingcenter som ger en ont i fötterna) och en hockeymatch (Florida Panthers - Tampa Bay Lightning).

Tänkte att jag skulle slänga upp bilder och berätta lite mer ingående när jag kommer hem. Är ni med på det?



En grej jag har konstaterat är att alla kvinnor går runt i högklackat på kvällarna. Det spelar ingen roll att man inte kan gå i dem. De måste ha dem. Det blir ju inte fint alltså. Jag är glad över att veta mina begränsningar.

Nu ska jag se om de andra är sugna på att vakna och käka frukost så att vi kan bege oss till South Beach, Miami.
Jag har lyckats vakna först nästan varje dag. Vet inte om kroppen inte riktigt vant sig eller om det är för att jag inte ändrat klockan på telefonen så att jag tror att jag har sovit aslänge när jag vaknar och klockan står på 15:45 (då är den i själva verket 9:45.

Jaja, på tisdag åker jag hem. Är hemma onsdag 07:15. Efter gårdagens ishallsbesök känner jag mig inte jättepepp på att komma hem till kylan. Bara att härda!


Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG!!! Hoppas du har det bäst nu, raring :-)

2011-10-16 @ 17:36:32

Det är här du ska skriva något:

What's your name, darling?
Förgätmigej

Email: (Jag ska inte skvallra)

Hemsida eller blogg?:

Vad vill du säga, min vän?:

Trackback